اولین تجلی حس زیبایی دوستی هر انسانی در نقطه توجه به زیبایی های ظاهری خود و افراد دیگر نمایان می شود. حتی استفاده از یک اکسسوری مثل زیورآلات یا ساعت یا آرایش کردن یا یک مدل موی زیبا که می تواند ظاهر ما را زیبا تر نشان دهد، حس خوبی در خودمان و اطرافیانمان ایجاد می کند. زیبایی یک مفهوم متغیر است و ویژگی های آن در هر انسان ، به یک شکل منحصر به فرد تفسیر می شود. امروزه ، جراحی پلاستیک در میان گروه های جنسی و سنی مختلف زنان و مردان با نگرش ها ، فرهنگ ها و ارزش های مختلف ، از رواج چشمگیری برخوردار شده است. آمار اخیر تنها در کشور ایالات متحده آمریکا نشان می دهد که هر ساله قریب به 17.5 میلیون جراحی پلاستیک ، انجام می شود. هر چند جراحی پلاستیک در مقایسه با برخی جراحی ها از قبیل مغز و قلب و غیره ، چندان حساس نمی باشد ، ولی اگر زاویه هنری به این موضوع بنگریم ، می بینیم که جراحی پلاستیک ، یک فرایند خلق زیبایی است که برخورداری جراح پلاستیک از یک نگاه هنری را برای خلق نتیجه ای تحسین بر انگیز می طلبد. با در نظر گرفتن این موضوع می بینیم که در حوزه جراحی پلاستیک ، انتخاب بهترین جراح پلاستیک بسیار حائز اهمیت است. این موضوع شاید برای شهروندان ساکن کلان شهرهایی مثل تهران در کشور عزیزمان ایران ، از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و فرایند پیچیده تری به شمار آید. بنابراین اگر به دنبال یافتن بهترین جراح پلاستیک در تهران هستید ، راهکارهای دکتر اسماعیل شیرزادگان ،  بهترین جراح پلاستیک و زیبایی تهران و عضو انجمن جراحان ایران ، کالج بین المللی جراحان آمریکا ، جامعه بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا و یکی از بهترین جراحان پلاستیک ایران در زمینه جراحی زیبایی را بشنوید. چک لیست زیر یک نقطه شروع خوب در یافتن جراح پلاستیک بالقوه خوب محسوب می شود.

بهترین جراح پلاستیک - دکتر شیرزادگان

ویژگی های بهترین جراح پلاستیک تهران

  • بورد تخصصی

در اولین قدم برای یافتن بهترین جراح پلاستیک ، به دنبال گزینه ای بگردید که دارای بورد تخصصی باشد. در حوزه جراحی پلاستیک ، شما به متخصصی نیاز دارید که در زمینه تخصصی جراحی مورد نظر دارای بورد تخصصی باشد.

  • نتایج و تجربه اثبات شده

جراحان پلاستیک باید دارای تجربه مرتبط بوده و بتوانند نتایج واقعی را به بیماران آتی خود نشان دهند. از جراح بالقوه خود بخواهید تا عکس های قبل و بعد از جراحی سایر بیماران خود را به شما نشان دهد.

  • ریتینگ خوب از سوی بیماران قبلی

علاوه بر مشاهده عکس های قبل و بعد ، شنیدن درباره تجربیات بیماران قبلی ، قبل از برگزیدن بهترین جراح پلاستیک ، می تواند درک عمیق تری از آنچه دیگران در خصوص دستاوردها و خدمات مراقبتی ارائه شده توسط جراح بالقوه رضایت داشته یا ابزار نارضایتی کرده اند ، ارائه دهد. بهترین جراحان پلاستیک تهران اغلب دارای بالاترین ریتینگ و ریویو های خوبی از سوی بیماران خود می باشند.

  • دنبال کردن استانداردهای ایمنی و سلامت

یک دکتر جراح پلاستیک خوب همیشه به دنبال اجرای فرایند تحت جدیدترین و استانداردترین اصول ایمنی و سلامت بیمار است. اعضای سازمان های حرفه ای از جمله انجمن جراحان پلاستیک آمریکا اعلام می کند که جراحانی که از سطوح بالایی تحصیلات پزشکی برخوردارند ، ایمنی و حفظ سلامت بیمار را در الویت قرار می دهند.

  • دسترسی به امکانات و تجهیزات جراحی دارای مجوز استاندارد

جراحانی که جراحی پلاستیک انجام می دهند ، برای تضمین تامین بالاترین استانداردهای ایمنی برای بیماران خود از تجهیزات جراحی دارای مجوز و تائیدیه استاندارد استفاده می کنند. این تجهیزات ، با هدف تضمین نگهداری تحت شرایط استثنایی برای استفاده در اهداف و پروسیجرهای جراحی ، مرتبا ً تحت نظارت و بازرسی قرار می گیرد.

  • مشاوره کامل با بیمار

بهترین جراح پلاستیک تهران باید همیشه جلسه مشاوره ای را با بیمار خود برگزار کنند که دارای ماهیت جامع و کاملی باشد. مشاوره باید بعنوان یک فاکتور مهم در تحقق اهداف زیبایی بیمار ، بررسی آناتومی یونیک و منحصر به فرد ، سابقه پزشکی و سبک زندگی هر بیمار در نظر گرفته شود. بیمار از یک جراح پلاستیک انتظار دارد که برای درک نیازهای درمان او وقت گذاشته و صادقانه درباره انتظارات منطقی بیمار صحبت کرده و به پیش بینی تجربه ریکاوری کمک کند.

  • درمان سفارشی

وقتی یک جراح و یک بیمار با یکدیگر ملاقات کرده و به شکلی شفاف و صادقانه درباره اهداف و موقعیت منحصر به فرد بیمار ، با یکدیگر گفتگو می کنند ، بهترین جراح پلاستیک می تواند یک طرح درمان سفارشی ، متناسب با ویژگی های منحصر به فرد هر بیمار را ترسیم کرده و مسیر را برای دستیابی به اهداف زیبایی شگفت انگیز تر ، هموار نماید.

  • یک همکاری شخصی با بیماران

همیشه نیاز نیست که از نظر سطح شخصیتی با پزشک خود همتراز باشید. متعلق به هر طبقه اجتماعی هم که باشید ، زمانی که پا به عرصه جراحی پلاستیک می گذارید ، برای دکتر پلاستیک خود ، یک همکار در مسیر پیشبرد هدف دستیابی به نتیجه مطلوب از جراحی محسوب می شوید.

بهترین جراح پلاستیک چه مشکلاتی را درمان می کند؟

بسیاری از بهترین جراحان پلاستیک در نقاط مختلف ایران و پایتخت این کشور پهناور ، تهران به نام جراحان  پلاستیک پنجه طلا شهرت دارند. اطلاق چنین عنوانی برای این افراد ، قابلیت آنها در خلق یک اثر به واقع هنری در پی ترمیم مشکلات زیبایی در چهره و سایر بخش های بدن می باشند. جراح پلاستیک شما دکتر اسماعیل شیرزادگان ، در تهران ، رفع مشکلات زیر را به عنوان معایب قابل درمان در حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی متذکر می شود :

  • جراحی بینی
  • لیفت صورت
  • لیفت ابرو و شقیقه
  • لیفت پیشانی
  • جراحی گوش
  • جراحی پلک
  • لیفت سانترال لب
  • جراحی چانه
  • پروتز صورت
  • جراحی لیفت ( بازو ، ران و بدن )
  • جراحی سینه
  • ناهنجاری هایی که از بدو تولد در فرد مشهود بوده است.
  • نواحی آسیب دیده در اثر برداشته شدن بافت های سرطانی از قبیل صورت و سینه ها
  • سوختگی ها و آسیب های جدی دیگر

بهترین جراح پلاستیک ، در فرایند جراحی چه تکنیک هایی را مورد استفاده قرار می دهد ؟

برخی تکنیک های استفاده شده در طول فرایند جراحی پلاستیک ، شامل موارد زیر می باشد :

  • گرافت پوست : که در آن پوست سالم از ناحیه سالم در بدن برداشته شده و برای ترمیم بخش آسیب دیده ، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • جراحی فلپ پوست : که در آن قطعه ای از بافت از یک بخش از بدن به بخش دیگر انتقال داده می شود. بافت انتقال یافته با هدف زنده نگه داشتن آن به همراه رگ های خونی ، انتقال داده می شود.
  • انبساط بافت : که در آن بافت اطراف ، کشیده می شود تا پوست مورد نیاز رشد کرده و بتوان از آن برای کمک به بازسازی ناحیه مجاور استفاده نمود.

پنج مثال شگفت انگیزی از کمک های بهترین جراح پلاستیک به بیماران

جراحی پلاستیک تنها به معنی بهبود شکل ظاهری بخشی از بدن یک بیمار نمی باشد. پنج مثال زیر ، نمونه هایی هستند که شاید بسیاری از ما در طول اجرای یک فرایند جراحی خوب توسط بهترین دکتر جراحی پلاستیک ، متوجه آن نشویم.

1 . جراحی بازسازی سینه

پروسیجرهای جراحی زیبایی سینه فقط برای آندسته از افرادی که خواهان داشتن سینه های بزرگ تر هستند نمی باشد. کسانی که از سرطان سینه جان سالم به در برده اند ، می توانند بعد از جراحی سرطان خود بعنوان بخشی از برنامه درمان سرطان ، تحت جراحی ماستکتومی برای بازسازی سینه ها قرار گیرند. این فرایند مهم می تواند به این بیماران کمک کند تا از شکل ظاهری سینه های خود رضایت داشته باشند. روندهای جراحی سینه ، برای زنانی که دچار مشکل عدم تقارن سینه ها بوده و از ظاهر این اندام خود ابراز نارضایتی می کنند ، یک راهکار مطلوب محسوب می شود و جهت انجام آن باید به بهترین دکتر پلاستیک مراجعه کنند.

2 . کوچک کردن سینه ها

جراحی سینه همیشه به معنی بزرگ کردن سینه ها نیست. در واقع ، زنان و مردان می توانند جراحی کوچک کردن سینه ها را بنا به دلایل متعدد انتخاب کنند. در زنان ، جراحی کوچک کردن سینه ها می تواند به تسکین درد و مشکلات گردن و کمر کمک کند. جراحی کوچک کردن سینه مردان ، به آنها کمک می کند تا بر احساس خجالت ناشی از رشد سینه ها در دوره بلوغ ، مصرف برخی دارو ها یا مشکلات ژنتیکی ، فائق آیند.

3 . درمان آسیب دیدگی

آسیب دیدگی های جراحتی و سوختگی ها می تواند جای زخم هایی را بر جای گذارد. این جای زخم یا اسکارها می تواند تجربه تلخ حادثه ای که باعث بروز آن اتفاق شده است را برای فرد یادآوری کند. بهترین جراح پلاستیک تهران می تواند پوست و بافت آسیب دیده را در سطح پوست و در زیر آن ، درمان کند. این جراحان زیبایی به بیماران در دستیابی به حس رضایت از ظاهرشان کمک کرده و با توصیه های مفید خود در دوره ریکاوری ، نقش مهمی رادر بازیابی عملکرد بخش آسیب دیده ، ایفا می کنند.

4 . درمان مشکلات پزشکی

جراحان پلاستیک راه حل های مفید و سودمندی را برای مشکلات مختلف مربوط به سلامت ارائه می دهند. برای مثال جراحی لیفت پلک علاوه بر اینکه می تواند به شما کمک کند تا چهره تان خسته به نظر نرسد ، افرادی که به دلیل افتادگی پلک ها ، از مشکلات بینایی رنج می برد ، کمک می کند.

رینوپلاستی پروسیجری است که برای جراحی بینی مورد استفاده قرار می گیرد. این فرایند می تواند به افرادی که از اپنه خواب و مشکلات تنفسی به دلیل معیوب بودن ساختار بینی رنج می برند ، کمک کند.

5 . بازیابی اعتماد به نفس

در تمام موارد فوق ، بهترین جراح پلاستیک علاوه بر رفع مشکلات مربوط به سلامت ، یک جنبه بسیار مهم یعنی بالا رفتن اعتماد به نفس را به داوطلبین خود هدیه می دهد. افرادی که تحت تجربه جراحی زیبایی قرار می گیرند ، از کیفیت زندگی و شکل ظاهری بهبود یافته بهره می برند.