اگر شما متقاضی جراحی بینی هستید ، مطمئناً هدف شما از انجام این عمل ، این است که زیباتر دیده شوید و در صورت وجود هرگونه اختلال در عملکرد بینی ، این مشکل به طور کامل برای شما اصلاح شود. به همین دلیل می بایست بهترین جراح بینی را برای عمل خود انتخاب کنید. اما مسئله اصلی این است که چگونه بدانیم بهترین جراح بینی تهران ، ونک یا سایر شهرها و مناطق کیست ؟ در این راستا لازم است با یک سری از فاکتورها آشنایی پیدا کنید تا بتوانید در این زمینه انتخاب مطلوبی داشته باشید. چنانچه به دنبال این هستید که رینوپلاستی بی نقصی برایتان به انجام رسد به دکتر اسماعیل شیرزادگان ، بهترین جراح بینی ونک ، تهران ، شمال تهران رجوع کنید.

بهترین جراح بینی - دکتر شیرزادگان

اگر تمایل دارید جراحی زیبایی بینی در تهران انجام دهید ، حتما این مقاله را مطالعه فرمایید ؛ چرا که به شما کمک می کند به خوبی تصمیم گیری کرده و یک جراح بینی خوب برای عمل زیبایی بینی را انتخاب کنید و در نهایت به یک نتیجه فوق العاده و دلخواه دست یابید.

بهترین جراح بینی در تهران چه ویژگی هایی دارد ؟

شما به عنوان یک فردی که می خواهد بینی اش را عمل کند ، باید بدانید که یک دکتر بینی خوب برای جراحی چه ویژگی هایی دارد. زمانی که به این جوانب آگاه شوید و آن ها را در پزشک مورد نظر خود بررسی نمایید ، می توانید نسبت به انتخاب تان مطمئن شوید یا اینکه در صورت اشتباه بودن ، تجدید نظر کنید. بهترین جراح بینی ونک را بایستی هم به لحاظ حرفه ای و هم اخلاقی ارزیابی کنید که در ادامه این موارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

از جنبه کاری و حرفه ای ، جراح بینی خوب در تهران باید بر مسائل زیر مسلط باشد تا بتواند یک عمل فوق العاده را به انجام رساند :

  • آشنایی با انواع بینی ها و نحوه جراحی هریک از آن ها

می دانید که به طور کلی بینی ها به دو گروه استخوانی و گوشتی تقسیم بندی می شوند. همانطور که از اسم آن ها پیداست ، جراحی هر یک نیز به طور متفاوتی به انجام می رسد. بهترین جراح بینی ، باید این توانایی را دارا باشد که نوع بینی را به درستی تشخیص داده و سپس مطابق با آن ، جراحی بینی استخوانی یا گوشتی را به انجام برساند. علاوه بر آن ، ایشان باید بداند که محدودیت هر یک از انواع بینی چیست و طبق آن ، تغییرات مناسب را اعمال نماید.

  • آشنایی با علم زیباشناختی و آناتومی چهره های مختلف

یکی از کلیدهای موفقیت آمیز بودن نتیجه عمل زیبایی بینی ، تسلط بهترین دکتر جراحی بینی بر همین امر است. اگر یک نگاهی به اطراف تان بیندازید ، در می یابید که صورت و چهره آدم ها با یکدیگر تفاوت دارند. پس می توانیم بگوییم یک فرم بینی نمی تواند برای همه چهره ها مناسب باشد. وظیفه بهترین جراح بینی این است که آناتومی چهره فرد مراجعه کننده را بررسی نماید و با توجه به دانش زیباشناختی ، یک بینی با فرم مناسب و هماهنگ با چهره او خلق کند. پس زمانی که به جراح بینی خوب مراجعه کردید ، هنگام مشاهده نمونه کارهای او ، دقت نمایید که تمامی بیماران پیشین او ، بینی یکسانی نداشته باشند.

  • تسلط بر انواع مختلف مدل های عمل زیبایی بینی

اگر می خواهید بینی تان را عمل کنید ، سه مدل پیشنهادی در پیش روی شما قرار دارد ؛ جراحی بینی طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی. هر شخص می تواند به سلیقه خود یکی از آن ها را بر گزیند. اما وظیفه یک دکتر عمل بینی در این شرایط این است که با توجه به نوع بینی فرد ، یعنی گوشتی یا استخوانی بودن آن و همچنین دیگر جوانب چهره ، مدل مناسب را به او پیشنهاد دهد. بهترین جراح بینی باید بداند که برای فرم دهی دماغ به هر یک از سه مدل طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی ، نیاز است چه تغییراتی را اعمال نماید تا شکل دلخواه ایجاد شود. همچنین با آگاهی از میزان تغییرات اعمالی برای هر یک از مدل ها ، می تواند تصمیم گیری کند که چه مدلی برای چه نوع بینی مناسب است. مثلا معمولاً گفته می شود که بهتر است جراحی بینی گوشتی به فرم عروسکی انجام نشود.

  • تسلط بر تکنیک های مختلف عمل

رینوپلاستی به دو روش باز و بسته انجام می پذیرد که هر یک از آن ها با هم تفاوت هایی دارند. بهترین جراح بینی ممکن است برای انجام عمل های خود تنها از یکی از دو روش استفاده کند اما بدین معنا نیست که نسبت به تکنیک دیگر آگاه نبوده و بر روی آن مسلط نمی باشد. معمولا جراحی به روش باز یک روش مطلوب می باشد ؛ چرا که طی آن جراح بینی خوب و مجرب می تواند بر تمام بافت های تشکیل دهنده بینی تسلط داشته و تغییرات و اصلاحات را دقیق اعمال نماید.

  • دانستن دستورالعمل های مراقبتی قبل و بعد از عمل

برای اینکه عمل کردن بینی موفقیت آمیز باشد و نتیجه بدست آمده مورد رضایت واقع گردد ، می بایست فرد یک سری اقدامات را قبل از عمل و مراقبت هایی را بعد از عمل به انجام رساند. بهترین جراح بینی شمال تهران وظیفه انتقال این موارد و آموزش آن ها به بیمار را دارد. او باید، خود از تمام این موارد آگاهی داشته باشد تا بتواند فرد را به درستی هدایت کند یا هر سوال او در این زمینه را به طور دقیق پاسخ دهد.

  • آگاهی از عوارض احتمالی جراحی و درمان آن ها

عارضه های پس از جراحی ، هر چند که لزوما اتفاق نمی افتند اما نمی توان آن ها را نادیده گرفت. بسته به شرایط ، هر فرد ممکن است تا حدودی در معرض این موارد قرار گیرد. منتها بهترین جراح بینی ونک باید قبل از عمل ، فرد را از این موارد آگاه سازد و راه های پیشگیری را به او یاد بدهد. همچنین به او یاد آور شود که در صورت بروز چه مواردی فورا به بهترین دکتر عمل بینی مراجعه کند تا تحت درمان قرار بگیرد.

در کنار موارد فوق الذکر ، دکتر جراح بینی خوب در تهران ، ونک می بایست به لحاظ اخلاقی نیز با مراجعین خود رفتار مناسب و شایسته ای را داشته باشد. منظور این است که در وهله اول با او صادق بوده و تمامی روند جراحی و نکات مثبت و منفی را برای او توضیح دهد. اگر شخص به بیماری یا مشکلی دچار باشد که مانع انجام جراحی می شود ، پزشک موظف است فرد را آگاه سازد و سلامت او را به خطر نیندازد. همچنین ، اگر زیباجو از عمل یک خواسته نامعقولی داشته باشد ، دکتر باید با صداقت کامل و دوستانه او را در جهت درست هدایت کند و عواقب انتخاب نادرست را برای او آشکار سازد. مسئله بعدی این است که بهترین جراح بینی بایستی با خوش رویی با بیماران برخورد کند ، با دقت به صحبت ها و خواسته های آنان گوش دهد و راهنماییشان کند. همچنین با حوصله و به طور صحیح ، پرسش هایشان را پاسخ دهد به گونه ای که برای زیباجویان قابل فهم باشد.

اگر دکتری که برای عمل کردن بینی خود انتخاب کردید تمام موارد فوق را دارا بود ، بدون نگرانی برای جراحی وسط ایشان اقدام کنید.

نمونه کارهای بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی چگونه در نتیجه رینوپلاستی تاثیر گذار است ؟

یک دکتر جراح بینی خوب ، در زمینه رینوپلاستی تجربه بالایی دارد و به موجب تجارب خود بر انواع عمل جراحی دماغ ها مسلط است. همچنین ایشان طی جراحی های مختلف و زیادی که انجام داده است با چالش های گوناگونی برخورد کرده که باعث شده اند ، ایشان به نحو عالی از پس جراحی هر نوع بینی بر آید و بهترین نتیجه را رقم بزند. همچنین بهترین جراح بینی میداند که فرد باید قبل از عمل چه کارهایی را انجام دهد و بعد از عمل چه مراقبت هایی را نیاز دارد ؛ بدین ترتیب ایشان هر فرد را مناسب با شرایطش راهنمایی می کند. همچنین به دلیل تسلط کامل دکتر جراح بینی خوب در شمال تهران ، ونک بر پروسه جراحی و مراقبت های بعد از آن احتمال بروز عارضه به حداقل می رسد و شما به آسانی و می توانید دوره ریکاوری را پشت سر بگذارید.

از چه راه هایی می توان بهترین جراح بینی تهران را انتخاب کرد ؟

برای اینکه برای عمل جراحی زیبایی خود یک دکتر خوب را انتخاب کنید ، راهکارهایی وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. یکی از این موارد جستجو نام بهترین دکتر عمل بینی مورد نظر در اینترنت می باشد. بدین نحو شما به پروفایل های کاری بهترین جراح بینی مورد نظر در پلتفرم های مختلف اجتماعی نیز دسترسی پیدا می کنید و حتی می توانید نمونه کارهای مختلف ایشان را مشاهده کنید. دیدن عکسهای جراحی ، خود یکی از مواردی است که به شما کمک می کند تا نسبت به انتخاب خود مطمئن شده یا اینکه آن را تغییر دهید. به علاوه ، می توانید با دیگر بیمارانی که تحت نظر دکتر عمل بینی خوب منتخب جراحی شده اند صحبت نموده و میزان رضایت شان از نتیجه بدست آمده را جویا شوید. حتما در اطرافیان تان کسانی هستند که عمل دماغ انجام داده اند ، از آنان نیز می توانید بپرسید که چقدر از عمل شان رضایت دارند و نیز برای انتخاب جراح شان از چه راهکارهایی استفاده نموده اند. در ادامه نیز می توانید به مطب پزشک مراجعه کنید و با ایشان ملاقات حضوری داشته باشید ؛ این امر می تواند در انتخاب بهترین جراح بینی به شما کمک بسیاری کند.

مزیت انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

اقدام به انجام جراحی بینی یک قدم مهم در بهبود ظاهر محسوب می شود و مهم ترین قدم در این اقدام ، انتخاب بهترین جراح بینی است. جراح بینی خوب در تهران قرار است تفاوتی چشمگیر را در بینی شما ، برجسته ترین عضو صورت تان خلق کند. پس پای چهره شما ، اولین چیزی که در تعاملات دیده می شود ، در میان است. هر چند مولفه های بسیاری هستند که بر روی چهره اثر می گذارند ولی بینی بعنوان عضو کانونی ، از اندام هایی است که حرف اول را می زند. اندازه ، شکل ، کانتور و تقارن بینی ، نقش مهمی را در ترکیب کلی صورت ایفا می کند. پس عمل بینی موفقیت آمیز می تواند با خود مزیت های بسیاری را به همراه بیاورد که خالق این مزیت ها ، دستان هنرمند بهترین جراح بینی است. دکتر اسماعیل شیرزادگان ، بهترین جراح بینی در تهران ، در تشریح مزیت های به دست آمده از جراحی بینی ، موارد زیر را بر می شمرد:

1 . بهبود اندازه بینی : جراحی بینی تنها تغییر اندازه بینی نیست بلکه این اندازه باید با در نظر گرفتن تناسب بین این اندام و سایر بخش های بینی تغییر داده شود.

2 . بهبود تقارن بینی : تقارن بینی و رفع نقص هایی از قبیل آسیب های وارده ، نقص های مادرزادی در بینی یا حتی ایرادات بر جای مانده از جراحی اولیه ، یکی دیگر از مزایایی است که در نتیجه انجام عمل به دست بهترین جراح بینی ، حاصل می شود.

3 . تنظیم اندازه سوراخ های بینی : جنبه زیبا شناختی بینی ، ابعاد مختلفی را در بر می گیرد و تنظیم اندازه سوراخ های بینی به گونه ای که در هارمونی کامل با سایر بخش های بینی باشد ، یکی دیگر از مزایای این فرایند به شمار می آید.

4 . خلق چهره ای جذاب تر : همیشه داشتن چهره ای جذابیت چه در رفتار و چه در ظاهر ، سطح اعتماد به نفس را بالا می برد. عمل بینی می تواند سطح اعتماد به نفس را ارتقا داده و همین امر ، بر روی کیفیت کلی زندگی اثر می گذارد.

5 . بهبود تنفس : یکی دیگر از مزیت های انتخاب یک جراح بینی خوب ، بهره مند شدن از تنفس با کیفیت بهتر است. بینی یکی از کانال های اصلی تنفس است و تصور اینکه جراحی بینی به دست یک جراح بی تجربه باعث کاهش کیفیت عملکرد حیاتی تنفس شود ، بسیار آزار دهنده است. با بهبود تنفس در پی انجام جراحی بینی به دست بهترین جراح بینی ، کیفیت خواب شما نیز بهبود پیدا می کند. خواب راحت تر یعنی آمادگی بیشتر برای شروع یک روز کاری پر ثمر و داشتن یک روز کاری موفقیت آمیز مساوی است با کیفیت زندگی بهتر.

در جلسه مشاوره با جراح بینی خوب چه می گذرد ؟

یکی از قدم های مهم قبل از عمل ، مشاوره با بهترین جراح بینی است. این امر خود در تمام پروسه عمل می تواند تاثیر گذار باشد. طی این جلسه دکتر جراحی بینی در ونک ، سعی بر آن دارد که از کاندیدا بودن فرد اطمینان حاصل کند. بدین ترتیب ایشان در ابتدا به بررسی پرونده پزشکی فرد می پردازد تا ببیند آیا ایشان به بیماری زمینه ای که ممکن است عمل رینوپلاستی را مشکل سازد مبتلا هست یا خیر. در صورتی که عارضه ای وجود داشت دکتر موظف است پیش از انجام جعمل جراحی بفرد را در جهت درمان آن هدایت کند. سپس معاینات فیزیکی از بینی انجام می دهد تا متوجه شود که چه ایراداتی دارد و متعاقبا چه اصلاحاتی باید اعمال شوند. به علاوه اینکه چهره کلی فرد را ارزیابی کرده و مناسب ترین مدل رینوپلاستی را برای او در نظر می گیرد. معمولا از جهات مختلف از بینی عکسبرداری می شود تا بعد از عمل تغییرات انجام شده به وضوح قابل تشخیص باشند.

مطلب دیگری که در این جلسه مورد بحث قرار می گیرد ، حساسیت های فرد به مواد و داروها می باشد. بهترین جراح زیبایی بینی باید حتما از این موارد اگاهی پیدا کند تا بداند چه دارویی باید برای فرد تجویز و تزریق شود به گونه ای که واکنش شدیدی بعد از آن بروز پیدا نکند یا فرد به مشکل جدی دچار نشود. نوع بیهوشی نیز در این جلسه توسط پزشک تعیین می شود. در پایان نیز ، بهترین دکتر عمل بینی ونک ، تهران از شما می خواهد یک سری تست های آزمایشگاهی را انجام داده و نتایج آن را در اختیار او قرار دهید تا به طور کامل از سلامت عمومی تان مطمئن گردد.

بهترین جراح بینی گوشتی تهران

جراح بینی خوب شما در طول جلسه مشاوره در تشریح بینی گوشتی ، این بینی را با ویژگی هایی ملموس برای بیمار شرح می دهد. در توضیحات جراح زیبایی بینی ، بینی گوشتی بعنوان بینی تعریف می شود که دارای بافت غضروفی ضعیف بوده و اغلب در میان مردان ، در مقایسه با جمعیت بانوان ، رایج تر است. بعلاوه بینی های گوشتی ، اغلب دارای یک نوک بینی گوشتالو می باشند که به سمت پایین متمال شده و پره های بینی که تحت عنوان آلار نیز خوانده می شوند ، معمولاً باز و ضخیم هستند.

یکی از بزرگترین ایراداتی که بهترین جراح بینی تهران دکتر اسماعیل شیرزادگان به تکنیک های قدیمی جراحی بینی گوشتی در گذشته وارد می کند این است که در گذشته ، در طول جراحی بینی گوشتی ، بخش عمده ای از غضروف بینی برداشته می شد. به این ترتیب ، فرورفتگی هایی در پوست بینی شکل می گرفت که دستیابی به یک بینی متقارن با شکل ظاهری طبیعی را ناممکن می نمود. وی در ادامه توضیحات خود بیان می کند که به مدد پیشرفت در حوزه جراحی بینی ، امروزه ، یک دکتر بینی در تهران ، مبنای جراحی بینی را ارتقا دادن استحکام و قدرت چارچوب بینی با هدف ماندگاری دائمی زیبایی خلق شده در بینی قرار داده و با استفاده از تکنیک هایی از قبیل گرافت غضروف ، بینی را خلق می کند که می تواند به خوبی چارچوب جدید خلق شده در این اندام را برای همیشه پشتیبانی و حفظ نماید.

جراح بینی تهران ابتدا بینی بیمار را مورد ارزیابی قرار می دهد و تناسبات بین چشم ها ، گونه ها ، چانه و سایر ویژگی های صورت را به خوبی مد نظر قرار می دهد. او در صورت تشخیص گوشتی بودن بینی ، تکنیک های مناسب برای جراحی این نوع بینی را با هدف دستیابی به بهترین نتیجه ممکن ، بر می گزیند.

رضایت از بهترین دکتر جراحی بینی در تهران

بهترین جراح بینی استخوانی تهران

بهترین دکتر بینی شمال تهران در تشریح بینی استخوانی برای بیماران مراجع خود ، بیان می کند که بینی های استخوانی معمولاً دارای پل بینی برجسته می باشد که عامل شکل گیری قوز بینی است. بسیاری از بیماران مراجعه کننده به جراح بینی در تهران ، از قوز بینی گلایه می کنند. میزان برآمدگی در افراد مختلف ، متغیر می باشد و اندازه آن در افراد مختلف ، یکسان نیست. بنابراین بهترین جراح بینی در تهران ، در درمان انواع مختلف قوز های روی پل بینی ، از تکنیک های مختلفی بهره مند می شود. بعلاوه یکی دیگر از نکاتی که بهترین دکتر عمل بینی در هنگام جراحی بینی مد نظر قرار می دهد ، جنسیت بیمار است. ویژگی های بینی در بیماران زن و مرد ، یکسان نیست و بهترین دکتر عمل بینی در تهران با مد نظر قرار دادن ویژگی های آناتومیکی در این دو جنسیت ، تکنیک هایی را به کار می گیرد تا نهایتاً بهترین نتیجه در بینی از نظر زیبایی و فانکشنال ، حاصل شود.

یکی از سوالاتی که به گفته بهترین جراح زیبایی بینی ، دغدغه بیشتر بیماران دارای بینی استخوانی است این است که آیا قوز بینی بعد از عمل ، مجدداً بازمی گردد؟ پاسخ پزشک به این گروه از بیماران این است که نتیجه به دست آمده از جراحی ، یک نتیجه ماندگار بوده و در صورت اجرای مراقبت های لازم از این اندام و اجرای جراحی به دست یک جراح بینی ماهر و با تجربه ، هیچ تغییری در نتیجه درمان ، اتفاق نخواهد افتاد.